אתה במרחק לחיצת כפתור מקידום העסק שלך

מערכת שורש  טז תשרי, תשפא  10/4/2020

קידום ופרסום העסק היא אחת המשימות החשובות שלכם כבעלי עסקים. אם אתם רוצים שהקהל יכיר אתכם ואת העסק שלכם תצטרכו לייצר חשיפה רבה, להגיע אל קהל היעד שלכם ולשווק לו את המוצרים והשירותים שלכם בצורה נכונה
.......................

אתה במרחק לחיצת כפתור מקידום העסק שלך

בזכות האינטרנט והפופולריות שלו בעלי עסקים משקיעים כיום את מרבית תקציבי הפרסום עליהם על שיווק באינטרנט ועל טכניקות פרסום בדיגיטל. בין רשתות חברתיות, קידום אורגני, פרסום ממומן וטכניקות פרסום אחרות – ישנה טכניקת פרסום אחת שחשיבותה עולה משמעותית בשנים האחרונות וכדאי להשקיע בה והיא פרסום כתבות יח"צ.

מה הכוונה פרסום כתבות יח"צ?

יחסי ציבור הם באמת מילה נפרדת לפרסום בשילוב של איך הקהל רואה אתכם ומה הוא מרגיש כשהוא רואה אתכם או שומע עליכם. יחסי ציבור יכולים לתרום למוניטין של העסק או לגרוע מהמוניטין שלו. פרסום כתבות יח"צ מיוזמתכם במגוון אתרים ברשת, החל מאתרים מובילים, דרך מקומונים, פורטלים למיניהם ואפילו אתרים נישתיים בתחום שלכם – יתרמו לכם רבות לעסק, הרבה מעבר למוניטין. האתר ספונסרד למשל מציע שירות חדש ומהפכני בשוק הפרסום הישראלי ומאפשר לכם לפרסם כתבות שלכם באתרים רבים תחת חסותם של ספונסרד וכל זה בלחיצת כפתור דרך האתר. במידה ואין לכם מי שיכתוב את התכנים תוכלו אפילו לקבל שירותי תוכן והכול במקום אחד.

כיצד השירות המהפכני של ספונסרד יכול לעזור לקידום העסק שלך?

  • מוניטין ויחסי ציבור – פרסום כתבות ברחבי הרשת תאפשר לכם להגיע לקהל רחב של אנשים הנמצא באתרים הללו, לקרוא את התכנים שלכם ולגבש חוות דעת עליכם. זה יכול להיות חוות דעת על המותג שלכם (כלומר על העסק שלכם) וזה יכול להיות עליכם – במידה ואתם הוא המותג המקודם. חוות הדעת שאנשים יגבשו תהיה בהתאם לתכנים שתפרסמו. במידה ותציגו לגולשים מענה לבעיה מסוימת, תוכן המספק להם טיפים או אפילו מענה מסוים, איזהו טריק בעל ערך או כל דבר אחר שיכול לתרום להם – חוות הדעת תהיה חיובית. במידה והתוכן יהיה מרוח, משעמם או מועתק אז כמובן שהוא ישעמם את הגולשים וזה מה שהם יחשבו על המותג שלכם – שאין לכם מה לחדש להם.
  • קידום האתר בגוגל – אחד הדברים החשובים ביותר בכל הליך קידום אורגני בגוגל הוא בניית מערך קישורים איכותיים ברחבי הרשת המקשרים לאתר. אלו פועלים כמעין המלצות על האתר וכיום איכות הקשורים חשובה יותר מהכמות. לכן חשוב לפזר את הקישורים באתרים מתוחזקים היטב, הנמצאים על שרתים חזקים וטובים ואתרים שהם בעצמם סמכותיים ומקושרים. כך באתרים של ספונסרד למשל.
  • תנועה איכותית לאתר – פרסום כתבות באתרים שיש בהם תנועה רבה יכולה להביא לכם גם תנועה לאתר שלכם. אנשים יקראו את הכתבה וחלק מהם ילחצו על הקישור המוביל לאתר שלכם לקרוא מידע נוסף בנושא מסוים.
  • הגברת החשיפה והמודעות לעסק – אחד הדברים החשובים ביותר בעולם הפרסום הוא תמיד להישאר בתודעה של הלקוחות שלכם. מאמרים רבים שלכם מפוזרים ברחבי הרשת ייחשפו לעשרות או מאות אלפי אנשים ותמיד יהיו שם עבורכם לייצר עוד ועוד חשיפה שתלך ותגבר עם כמות המאמרים שתפרסמו לאורך הזמן.

לחיצת כפתור ואתם שם:
כל שאתם צריכים לעשות כדי להתחיל לפרסם הוא לבחון את האתרים המוצגים בקטלוג באתר ספונסרד, ללחוץ על האתר בו תרצו לפרסם ולהוסיף אותו לעגלה. בדרך תוכלו להוסיף את הכתבה שלכם ותמונת הנושא של הכתבה לאותו אתר. במידה ואין לכם כתבה ותרצו שנגכין אותה עבורכם סמנו זאת במקום המתאים. בנוסף תוכלו לבחור באתר תמונת נושא ממאגר התמונות הקיים ולחסוך גם את הצורך במציאה או רכישה של תמונה חוקית לשימוש.